Współpraca
Jest mi bardzo miło, że tu jesteś. To ogromna odpowiedzialność i zaszczyt uczestniczyć w kreowaniu Domu ( tak, przez duże D ).
Poniżej przedstawiam zasady udanej współpracy projektowej online. Sprawdzone przez wiele osób! DZIAŁA!
ROZMOWA
Rozmawiamy na luzie, po imieniu.
To nie przez brak szacunku – wręcz przeciwnie. Nie chcę projektować wnętrz pustych i katalogowych lecz SPERSONALIZOWANE. Mieszkania ludzi prawdziwych. Dlatego muszę Cię poznać, Twoje oczekiwania i upodobania. Dopiero wtedy zasiadam do pracy. Przejście od razu na „Ty” pozwala mi przełamać barierę online przez co mogę lepiej Cię poznać – w końcu muszę wejść w Twoją skórę i zadbać o to, abyś w swoim Domu czuł/czuła się jak u siebie.
Projektowanie i nasze kontakty są głównie online. Oczywiście możemy również rozmawiać telefonicznie.
Oto mój numer telefonu 889-976-970.
Jednak uważam, że zarówno mail jak i czat na Facebook-u ( klik ) mają zdecydowanie lepszą pamięć niż moja głowa.
WYCENA
Do konkretnej wyceny muszę poznać trochę szczegółów. Głównym wyznacznikiem jest powierzchnia. Będzie idealnie jeśli podeślesz mi rzut (nawet zdjęcie odręcznie narysowanego 😉 ) oraz zdjęcia stanu obecnego. Muszę oszacować jak wiele pracy przede mną. Projektowanie to proces. To nie tylko przestawianie mebli czy płytek w programie graficznym. To proces myślowy, w którym wykorzystuję moją wiedzę wnętrzarską oraz umiejętności interpersonalne, które w efekcie końcowym zaprowadzą Cię do DOMU, w którym będziesz chciał/chciała przebywać.
UMOWA
Podpisujemy umowę – spokojnie, papierologia po mojej stronie. Wystarczy skan podpisanego dokumentu.
Pamiętaj proszę , że jedynym gwarantem podtrzymania terminu jest podpisana umowa.
PRACA
Przygotowuję projekt w oparciu o naszą rozmowę i moje wyczucie.
Decydujesz czy Ci on odpowiada i sugerujesz zmiany. Dochodzimy do wspólnych wniosków i otrzymujesz spersonalizowany, NIE-katalogowy projekt.
W ramach współpracy otrzymujesz wizualizacje oraz specyfikację projektową ze wskazaniem produktów, które należy nabyć aby uzyskać zamierzony efekt.